Menu
RSS
Ja, Lidia Stanek, oświadczam

Ja, Lidia Stanek, oświadczam

  • Lidia Stanek

Ja, Lidia Stanek, oświadczamW numerze 48/907 Tygodnika Opoczyńskiego ukazał się list p. Lidii Stanek, będący sprostowaniem do artykułu z dn. 09.10.2014, dotyczącego projektu rzeźby Tadeusza Sygietyńskiego. Pani Lidia Stanek poprosiła mnie o równoległą publikację listu. 

Oto on:

Ja, Lidia Stanek, oświadczam, że wykonałam projekt i matrycę do odlewu żeliwnego i mam wyłączne prawa autorskie do tego projektu. Jednak, jeśli chodzi o pomysł, a właściwie zamysł, jako hasło powstania samej rzeźby oczywiście był oficjalnie ogłoszony podczas poprzedniego jubileuszu MDK, kiedy to powstała tylko „Ławeczka T. Sygietyńskiego” z powodu braku funduszy i czasu. W tamtym projekcie też miałam swój udział, ale pomysł – hasło był dyrektorki MDK, Moniki Matusiewicz i każdy interesujący się tym tematem o tym wiedział. Używając słowa projekt, pomysł odnosiłam się tylko do fizycznego wizerunku rzeźby, artykułu w TOP-ie nie autoryzowałam i nawet go nie czytałam do wezwania „na dywanik”. Podczas rozmowy dyrektorka stwierdziła, że chcę się tym artykułem promować. Od razu zaproponowałam, że napiszę sprostowanie, ale otrzymałam kategoryczny zakaz wykonania tej czynności przed Jubileuszem 35-lecia. Uszanowałam to do momentu wyborów.

Nikt w tej chwili nie powinien mi zarzucić, że się promuję, (tak, jak niejednokrotnie to słyszałam od dyrektorki MDK), uważam, że jeżeli ktoś coś robi, a stara się robić to dobrze to nie on się promuje ale same efekty promują człowieka.

Projekt i matrycę do rzeźby wykonałam dla Opoczna , jego sympatyków i potomnych, aby podnieść rangę miasta, w którym żyję już 26 lat. Dokładnie w dniu odsłonięcia pomnika, 17 października rozpoczął się 10 rok mojej pracy w Miejskim Domu Kultury. Wykonaniu rzeźby poświęciłam letni urlop, którego nie wzięłam, nie poddałam się planowanej w wakacje operacji, co też pewnie nadwyrężyło moje zdrowie. Oświadczam też, że wykonałam pracę w ramach zajmowanego stanowiska instruktora, czyli wyłącznie za pieniądze podatnika, otrzymując pensję i nic nie wiedząc o premii. Nawet nie sugerowałam, że mogę wziąć coś więcej! Może trzeba było? I zanieść na konkretną tacę, szczególnie tacę duchownego, który okazując niezadowolenie lustrował moje poczynania w pracy razem z dyrektorką Moniką Matusiewicz.

Dalej oświadczam, że nie przekazałam praw autorskich nikomu i jestem ich właścicielką. Jak się okazało ,,nagrodą” za te działania, oprócz oficjalnej mowy i statuetki odsłoniętej 17 października jest brak jakichkolwiek adnotacji o twórczyni rzeźby w relacjach na stronie www.mdkopoczno.pl. No cóż okazało się, że to nie koniec „nagród”. Zwolnienie dyscyplinarne podczas zwolnienia lekarskiego, przed co najmniej dwoma operacjami o których wiedziała dyrektorka, bez możliwości zapoznania się z uzasadnieniem wypowiedzenia. A jeszcze 16 października życzyła mi zdrowia przez telefon, po moim oświadczeniu, że jednak bardzo źle się czuję i nie będę obecna na odsłonięciu pomnika. Na tę chwilę to apogeum, tym bardziej, że gdyby nie zdublowane zwolnienie poszpitalne, to nie wiem czy mogłabym się jeszcze odwołać do sądu pracy.

Tak drodzy Opocznianie i Sympatycy, cały czas moim głównym celem pracy w MDK, było uwrażliwianie na piękno Małej Ojczyzny, stąd dziewięć imprez stałych w kalendarzu rocznym, które nadzorowałam oraz mnóstwem działań dodatkowych. Chyba nikt w MDK nie miał tylu imprez stałych. Robiłam to dla Was i Waszych dzieci. Większość z Was zainteresowanych zajęciami telefonowała do mnie jeszcze do zeszłego tygodnia, bo z premedytacją utrzymywano, że jestem na zwolnieniu lekarskim i dopiero 23 listopada (w niedzielę) nie widniał mój wizerunek i plakat zapraszający na zajęcia plastyczne do mnie w MDK, mimo, że sprzeciwiłam się temu kategorycznie tydzień wcześniej, kiedy odbierałam z MDK oficjalne dokumenty do ZUS.

Jak to się ma do uczciwego zaproszenia do wzięcia udziału w zajęciach, w takiej instytucji, jak MDK, tym bardziej, że Świadectwo pracy wystawiono mi z dn. 6 listopada.

Czy to nie jest jawne KŁAMSTWO? -wykorzystując moją osobę i mój wizerunek , osoby nie będącej już fizycznie pracownikiem. Za taki stan rzeczy odpowiada dyrektorka z pietyzmem dbająca o wizerunek firmy. Czy świadome wprowadzanie w błąd będzie teraz nowym hasłem reklamowym. Teraz już mogę domniemać, że te 303 głosy, które otrzymała świadczą tylko o ocenie rzetelności i kompetencji.

Ale najbardziej w tym wszystkim szkoda mi uczestników moich zajęć i sympatyków mojej pracy i pomysłów.
Przepraszam Was, że nie dałam rady fizycznie i muszę zadbać o zdrowie. To Wy byliście sensem mojej pracy w MDK, to Wy dawaliście mi siłę do przetrwania i pokonania przeciwności. To dla Was chciało się przychodzić i obserwować Wasze postępy i Wasz rozwój, ciesząc się, z każdej nowej techniki , którą udało się Wam opanować. Wiecie, że , jak zaczynam mówić o plastyce, mogę godzinami. Bo tak, jak matematyka jest matką nauk, tak dla mnie plastyka jest jej córką. Oprócz umiejętności manualnych, rozwija wrażliwość, a człowiek wrażliwy nie potrafi obojętnie przejść obok krzywdy drugiego. Tęsknię za Wami wszystkimi „ od 3 do 103 lat” , jak w ulotce, bo wszyscy jesteście dla mnie tak samo ważni.

Mała dygresja: Cieszę się, że utrzymano konkurs pod hasłem „Bożonarodzeniowe Impresje”, o które musiałam walczyć, także te Wielkanocne. Dla mnie ideą główną, w tym projekcie było spontaniczne pokazanie różności i tak właściwie najmniej ważne były otrzymane miejsca i wyróżnienia, bo gdyby to ode mnie zależało , nagrodziłabym wszystkich przynajmniej jakimiś warsztatami. Zawsze uważałam, że MDK powinien promować swoich na każdym poziomie i wieku, bo to jest miejsce dla Was, a nie robienie z MDK kolejnego salonu kosmetycznego lub innej instytucji usługowo- zarabiającej.

To jest WASZE MIEJSCE ZA WASZE PIENIĄDZE!

Do zobaczenia (jak mam nadzieję, wyzdrowieję) Wasza nawiedzona plastyczka Akdil- Lidia Stanek

Dodaj komentarz

Komentarze są moderowane. Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu go przez moderatora.
Nie będą publikowane komentarze zawierające treści sprzeczne z obowiązującym prawem, treści naruszające prawa osób trzecich, stanowiące materiały informacyjne, reklamowe lub promocyjne oraz zawierające odnośniki do innych stron. Nie będą również akceptowane wypowiedzi zawierające wulgaryzmy, również w formie skrótu, bądź wykropkowane.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za opinie wyrażane przez czytelników w komentarzach.

Odśwież komentarze 

+4 # Cenzura ??Bogdan 2015-04-29 22:30
To ciekawe, że nawet niewielki portal posuwa się do cenzurowania wypowiedzi . Komentarz nie był obraźliwy a jedynie relacjonował rzeczywistość . Proszę mi wierzyć , że mam ogromny dystans do całej sprawy , ponieważ nie jestem związany z żadną partią polityczną czy ruchem wyznaniowym jak również nie znam stron tej "arabskiej awantury " . Pozwoliłem sobie skomentować ten artykuł z dwóch powodów : Po pierwsze od osoby będącej pracownikiem instytucji mającej szerzyć kulturę należało by wymagać więcej dbałości o język jakim się posługuje. Miałem zaszczyt być uczniem Pani profesor Marii Jędrzejewskiej i oczami wyobraźni zobaczyłem jak zdejmuje okulary i bierze głęboki wdech przed krótką ale burzliwą oceną tego listu. Szanowni Państwo. Zasad pisania listów uczy się dzieci w szkole podstawowej zaś języka polskiego do ukończenia szkoły średniej . Błędy stylistyczne i gramatyczne równie źle świadczą o systemie kształcenia w naszym kraju jak i o autorce powyższego listu. Po drugie nie sposób nie dostrzec pewnych nieścisłości. Autorka raz stwierdza, że pracą wykonała w ramach swoich obowiązków a za chwilę oświadcza , że posiada do tej pracy prawa autorskie. Zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (dalej jako „prawo autorskie”), jeżeli ustawa lub umowa o pracę nie stanowią inaczej, pracodawca, którego pracownik stworzył utwór w wyniku wykonywania obowiązków ze stosunku pracy, nabywa z chwilą przyjęcia utworu autorskie prawa majątkowe w granicach wynikających z celu umowy o pracę i zgodnego zamiaru stron. Ponadto, jeżeli umowa o pracę nie stanowi inaczej, z chwilą przyjęcia utworu pracodawca nabywa własność przedmiotu, na którym utwór utrwalono.
Podkreślenia wymaga, iż w artykule 12 prawa autorskiego mowa jest o pracowniku, czyli osobie zatrudnionej na umowę o pracę. A autorka w tm czasie była pracownikiem MDK do czego się sama w dalszej części listu przyznaje . Pozostałą część listu pozostawię bez komentarza ponieważ po raz kolejny mógłbym naraził bym się na ocenzurowanie mojej wypowiedzi . Z poważaniem Bogdan Fatel
PS Za każdym razem kiedy spotykam się z taką sytuacją zastanawiam się gdzie się podziała rzetelność i obiektywizm dziennikarski .
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+1 # do komentarzaAlina 2015-06-16 22:52
Cyt. ....Pozostałą część listu pozostawiam bez komentarza / brak przecinka / ponieważ po raz kolejny mógłbym, naraził bym się........ Może jednak gramatyczniej by brzmiało ...mógłbym narazić się !!! I co na to gramatyka P Jędrzejewskiej? ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+1 # RE: Cenzura ??Redakcja 2015-04-30 07:20
Zapraszam do definicji cenzury i proszę przypomnieć sobie, co zawierał poprzedni komentarz. Proszę się również zastanowić, czy nie naruszał on dóbr osobistych autorki.

Poza tym wspomniany artykuł 12 mówi wyraźnie o przejęciu majątkowych praw autorskich w granicach wynikających z celu umowy o pracę. Jeżeli w tym przypadku zakres obowiązków nie obejmował wykonywania rzeźb i pomników, nie możemy mówić nawet o tym.

Natomiast osobiste prawa autorskie są niezbywalne, o czym mówi art. 16 tej samej ustawy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
0 # Re: Cenzura ??Bogdan 2015-04-30 23:57
Droga Redakcjo . Definicję cenzury w tym przypadku prewencyjnej znam i zdania nie zmieniam . Moderacja istnieje od czasu kiedy internet wyszedł poza kampusy . Nie da się nie zauważyć, że internet jest straszliwie zaśmiecony różnego rodzaju wypocinami dlatego też w celu podniesienia jakości portalu tworzonego przez społeczności wprowadzono moderację . I tu rodzi się pytanie: jeszcze moderacja czy już cenzura ? . Moderacja jest wtedy kiedy my cenzurujemy a cenzura kiedy nas moderują ... to prawda tylko trochę młodsza od internetu . Państwa działania nie porównuję do znanej mi represyjnej cenzury z czasów PRL-u to cenzura komercyjna, nowoczesna, nastawiona na poprawę jakości bo ta wszakże decyduje o sukcesie czy też porażce. Jako gospodarze tego portalu jasno określiliście Państwo zasady funkcjonowania portalu a ja tych zasad od samego początku przestrzegam. Nie chowam się za anonimowością internetu ale nie zgadzam się też na wrzucanie do jednego worka trollingu i hejterstwa razem z rzeczową dyskusją i kwiecistym językiem .
Kwestię praw autorskich wyczerpująco wyjaśnia cytat z listu autorki : " Oświadczam też, że wykonałam pracę w ramach zajmowanego stanowiska instruktora, czyli wyłącznie za pieniądze podatnika, otrzymując pensję i nic nie wiedząc o premii."
Z poważaniem
Bogdan Fatel
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
0 # RE: Re: Cenzura ??Bogdan 2015-05-01 07:56
Szanowny Panie.
Oczywiście to tylko moje niedopatrzenie a nie zła wola spowodowały , że zamieściłem link do słownika języka polskiego w poprzednim poście . Proszę link usunąć i opublikować komentarz a ja w tym miejscu wyjaśnię czytelnikom, że słowo " bredzić " choć może mieć pejoratywny wydźwięk nie jest słowem obraźliwym czy też naruszającym czyjekolwiek prawa .
Proszę również osobę odpisującą na moje komentarze ( przez brak podpisu nie wiem w jakiej formie się do niej zwracać )o odrobinę rzetelności dziennikarskiej.
Prawa autorskie OSOBISTE - są niezbywalne i nieprzenoszalne . Ponieważ jednak autorka listu mówi : "Dalej oświadczam, że nie przekazałam praw autorskich nikomu i jestem ich właścicielką" przekonany jestem , że mówi o prawach autorskich MAJĄTKOWYCH które zbywalne są. W poprzednim , nie opublikowany jeszcze komentarzu właścicielem majątkowych praw autorskich jest MDK i jest to tylko jedna ze sprzeczności które znajduję w tym liście .
Bogdan Fatel
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
0 # xxxBogdan 2015-04-29 19:17
Komentarz zablokowany
To samo można ująć bardziej dystansując się do sprawy.

Może na portalach ogólnopolskich można pluć i obrażać wszystkich wokół, ale nie na Opoczno.Info. Insynuowanie komukolwiek takich rzeczy nie uchodzi. Nie wspomnę, że może skończyć się pozwem ze strony osoby zainteresowanej .
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+1 # RE: xxxantidotum 2015-05-01 09:49
Cytuję Bogdan:
Komentarz zablokowany
To samo można ująć bardziej dystansując się do sprawy.

Może na portalach ogólnopolskich można pluć i obrażać wszystkich wokół, ale nie na Opoczno.Info. Insynuowanie komukolwiek takich rzeczy nie uchodzi. Nie wspomnę, że może skończyć się pozwem ze strony osoby zainteresowanej.

tez uważam ze sznowna Redakcja zbyt często zaslania się mozlioscia pozwu! jeśli to tylko ta kwestia to przecież pozwą piszącego komentarz nie pana !!!!czemu tak się pan marwti za wszystkich??
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
0 # RE: xxxRedakcja 2015-05-01 12:04
Proszę mi wierzyć, nie sprawi mi przyjemności i radości chodzenie po sądach w charakterze świadka.

Poza tym wiele osób nie znających ustaw i prawa w pierwszej kolejności pozwie Portal. Już to przerabiałem i wierzcie mi, nie jest to przyjemne.

Potem do mnie będą pretensje, czemu opublikowałem komentarz, gdy uznałem go za niestosowny. To ja będę tym złym, bo udostępniłem IP prokuraturze czy policji.

Równie dobrze mógłbym nie publikować kontrowersyjnyc h opinii, nie pisząc w ogóle żadnej adnotacji, jak robią to inni. Jednak chcę zwrócić Waszą uwagę, na to, abyście zastanowili się co piszecie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-1 # SądyBogdan 2015-05-01 21:46
Szanowni Państwo,
pisząc swoje komentarze biorę pełną odpowiedzialnoś ć za swoje słowa . Posty podpisuję swoim imieniem i nazwiskiem bo nie znoszę anonimowego hejterstwa. Nie obawiam się procesu ponieważ w żadnej ze swoich wypowiedzi nie naruszyłem niczyich dóbr. Jestem absolwentem Liceum Ogólnokształcąc ego im Stefana Żeromskiego w którym odebrałem staranne wykształcenie. Nie mam problemów z czytaniem ze zrozumieniem jak również z logicznym myśleniem. Z doświadczenia wiem , że pewne rzeczy nazywać trzeba po imieniu więc po raz kolejny napiszę że autorka opowiada brednie co wykazałem w poprzednich komentarzach. Z niecierpliwości ą oczekuję na proces ;) .
Bogdan Fatel
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+5 # czytam i czytam.maro22 2015-04-18 15:25
...i oczom nie wierze :-) Bardzo dużo tu nienawiści i innych złych emocji ale wszystko spoko:-) Jak to fajnie ze jest internet prawda?:-) Można sobie powrzucac anonimwo i nikt się do nas nie przyczepi bo przecież "nie wiedza ze my to my". Ciekawe jak mogliby się zachować Ci sami ludzie gdyby wyrwać ich z cieplnego mieszkanka i postawić wszystkich naprzeciw siebie...no wlasnie...czy nadal wszyscy by tak pokrzykiwali? Podejrzewam ze nie:-) Wiec czemu zamiast mówić sobie wprost o tym co nas "boli" i zalatwiac sprawy jak dorośli ludzie na drodze choćby nawet urzędowej to skaczemy sobie do gardel nie ujawniając się?:-) Proste...dlateg o ze każdy boi się konsekwencji... takie pokrzykiwanie i oczernianie kogoś pochodzi najzwyczajniej w świecie pod paragraf dlatego nikt nie zrobi tego "w cztery oczy". Cóż mogę powiedzieć...ży czę Wam wszystkim aby w Was samych bylo tyle "cudowności" ile oczekujecie od innych. Żeby nie bylo...nikogo nie rozgrzeszam i nie bronie ale komentując starajmy się poznać obie strony medalu i bądźmy bezstronni w swoich komentarzach a także nie zarzucajmy pochopnych osadów. Spoleczenstwo Opoczna uważa się za katolickie wiec skwituje na koniec..."nie sadźcie a nie będziecie sądzeni" Pozdrawiam Wszystkich
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
0 # RE: czytam i czytam.a 2015-04-18 16:14
czemóż to ty występujesz anonimowo??/ obrońco uciśnionych?/ smiech mnie zbierała jak czytałam twoje wypociny! silisz się na intelgenta , ale tylko silisz....
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-1 # RE: Ja, Lidia Stanek, oświadczama 2015-04-12 11:43
nowa plastyczka..... ...nowy akustyk....... PORAŻKA- tacy specjaliści ze rozłożą kazda impreze
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
0 # RE: Ja, Lidia Stanek, oświadczamsghthrhr 2015-04-15 11:06
o która plastyczkę ci chodzi?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-4 # Marna ta rzeżbalord Vader 2015-02-02 21:23
Ten pomnik to niestety karykatura T. Sygietyńskiego. Ta Pani najpierw powinna wziąć solidne lekcje anatomii a dopiero potem zajmować się rzeźbą figuratywną. Ta pseudo rzeźba jest warta tyle ile żeliwo użyte do odlewu. Nie ma to nic wspólnego ze sztuką. Można to porównać do krasnali ogrodowych (mam nadzieję że krasnale się nie obrażą) Rzeźba marna a szum wielki jakby zrobił ją sam Rodin
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+13 # trzymaj się Lidkaaraukaria 2015-01-23 20:27
Masz rację , nie daj się !Dobrze,że napisałaś skargę do Rady na ta pożal się Boże dyrekcję .Teraz tylko pilnuj aby radni nie zamietli sprawy pod dywan, bo to jest skarga zasadna i powinni wziąć Cię w obronę,Twoi fani są z Tobą., a jest nas prawie 2000
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+6 # DO JANUSZA SZANSATUTEJSZY 2014-12-31 14:14
ZAPALILO SIE SWIATELKO I NIE MA PARASOLA
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+23 # szansajanusz 2014-12-08 18:13
jest szansa,że nowy pan burmistrz [ tak jak deklarował w spocie wyborczym] przewietrzy takie stanowiska jak tej pani dyrektor i może obsadzi je osobami kompetentnymi,a nie tylko ładnymi i ładnie mówiącymi
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+4 # RE: szansaolo 2014-12-16 07:51
Cytuję janusz:
jest szansa,że nowy pan burmistrz [ tak jak deklarował w spocie wyborczym] przewietrzy takie stanowiska jak tej pani dyrektor i może obsadzi je osobami kompetentnymi,a nie tylko ładnymi i ładnie mówiącymi

ładne to pojęcie względne, a ciut ładniejsze od pomnika Pegaza nie znaczy piękne
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+11 # ciekawenino 2014-12-04 22:34
dlaczego nie zamiesciliscie mojego komentarza nie bylo wulgaryzmow a ze napisalem zla kobieta moge udowodnic poza tym w MDK niech mi ktos odpowie po co w takiej instytucji dyrektor i jeszcze zastepca zastepcy. BRYGADZISTA WYSTARCZY
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+2 # bardzo dziwneDziwne 2014-12-04 19:39
No tak boicie się, a z tego co tu wypisuje to połowa z was albo jest pracownika MDK, albo szpieguję tą instytucje bardzo pieczołowicie. Ładne rzeczy na co dzień podajecie kawkę pani Monice, a wracacie do domu i sączycie jad. Typowe, na pewno takie zachowanie się komuś pomoże (ironicznie). Co to znaczy molestowanie psychiczne? proszę policzyć ile osób jest na nie dla pani Moniki-jeśli chcecie coś zrobić to ruszczcie kolokwialnie dupę z roszeniami do nowego burmistrza. Tylko jak to zawszę bywa jak przychodzi co do czego to każdy się boi. Więc dajcie sobie spokój z takim pisaniem i ujadaniem jak psy, żenujące jak z piosenki ,,wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest"
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+11 # do artystyczneryba 2014-12-04 11:11
Ci co maja odwage powiedziec prawde sa maltretowani psychicznie ,czego przykladem jest pani L,S, i wiele innych
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-23 # tyle zły słówartystyczne 2014-12-02 18:15
Witajcie dziś dzięki pani kierownice MDK dowiedziałam się o tym portalu. Nie znam co prawdę pani Moniki długo, ale dwa razy umówiłam się na spotkanie i nie było ciężko ją zastać, plus miła rzetelna rozmowa. Łatwo jest coś mówić komuś za plecami to prawdą dziś sama odważyłam się skomentować prace jednego z pracowników Domu Kultury nie wiem czy dobrze, ale lepiej powiedzieć coś na głos niż udawać anonimowego i sączyć jad. Życie prywatne nie powinno nikogo interesować. Myślę, że jeśli tak dużo ludzi odczuwa ból to niech ma odwagę o tym powiedzieć osobie docelowej.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+12 # zgoła inne doświadczenielimnpo 2014-12-18 19:09
a ja poznałem panią Monike jak była pracownikiem urzedu miejskiego (kierownikiem wydziału). okazała sie wtedy: niepunktualna, nierzeczowa, arogancka. obraz tej pani, umocowanej dzieki poprzediemu burmistrzowi nie ulegnie zmiany u wielu opocznian (u nie "opoczyńskich" wzbudza zachwyt).
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
0 # Artystycznietubylec 2014-12-04 20:02
liżesz tyłek więc nie rób tego anonimowo.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+2 # 777666 2014-12-02 16:23
Do komentującego i niestety mam dobre informacje i to potwierdzone. Taka prawda mechanik bez szkoły
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+14 # RE: Ja, Lidia Stanek, oświadczamNaiwni 2014-12-02 13:45
Nic jej nie zrobią. Zbyt wielu miałoby do starcenia....Ju ż podczas I sesji Rady Miasta chodziła uśmiechnięta i dumna jak paw. Tylko możecie sobie tu pomarudzić, a naprawdę jak była tak jest i będze bezkarna. Dzisiaj chciałem się do niej dostać na audiencję ok. 9. i Co? Nie było jej. Jak zwykle...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-8 # JA,LIDIAtutejszy 2014-12-01 21:37
ODNOSNIE KOMENTARZA DO KOMENYUJACEJ 777 MASZ NIEAKTUALNE DANE JESLI CHODZI O PRACOWNIKOW MDK
NAJPIERW UZUPELNIJ WIADOMOSCI A POTEM KOMENTUJ
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+2 # RE: JA,LIDIA777 2014-12-10 20:28
Bardzo śmieszne ,tam nigdy nic się nie zmieni
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+17 # akcja - cięcieAnka 2014-12-01 09:14
No ładne się dzieją akcje, ładne!Pani Lidka zdobyła się na nie lada odwagę!Bardzo dobre posunięcie...Ma m nadzieję,że tym listem rozjaśniła Pani ścieżkę co niektórym, że nie będzie to tylko pusty odzew, a Pani Dyrektor MDK - u zastanowi się co robi!bo w całej gonitwie wyborczej, ,,kreatywnej"pr acy i w podejmowaniu pochopnych decyzji- zobaczy jak cierpią inni!Gdzieś się Pani Monika pogubiła! za dużo pieniążków, obietnic ze strony władzy, odpowiedniego politycznego zaplecza i poprzewracało się w głowie! nie zawsze da się iść po trupach do celu...bo ta droga nigdzie nie prowadzi, po bokach stoją ,,zwykli ludzie", którzy nie są głupi, patrzą na ręce, a zapłata przychodzi w najmniej oczekiwanym momencie...Na końcu drogi Pani Monika zobaczy przepaść!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
0 # Pani dyrektor MDKopocznianka 2014-11-30 09:20
Komentarz zablokowany

Opoczno.info nie pisze o takich rzeczach, ponieważ nie jest portalem plotkarskim.
Po drugie, życie prywatne p. dyrektor jest jej osobistą sprawą.
Po trzecie plotka plotka jest już nieaktualna.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+6 # cd tematuddd 2014-11-29 23:22
ciekawe na ile pani Dyrektor przyczyni się do porażki obecnego Burmistrza w wyborach-szkoda , że jest to niemożliwe do obliczenia
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+18 # RE: cd tematuAs Pik 2014-12-01 14:13
Oj bardzo, bardzo, chyba nawet bardziej niż sprawa Sobolewskiego. Pani Dyrektor uważała że ona z zawodu jest dyrektorką, jej miłość własna, arogancja ukryta pod pozorem uprzejmości, chciwość, mściwość, parcie na szkło zgubiły ją, i odebrały głosy Wieruszewskiemu . Ona działała od lat w ten sposób, a sprawa Sobolewskiego wypłynęła dopiero na pół roku od wyborów. Po za tym nie wszyscy rozumieli istotę sprawy Sobolewskiego, a ją widzieli wszyscy, a że ludzie pamiętają, to zebrali plon.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+30 # RE: Ja, Lidia Stanek, oświadczamwybrca 2014-11-29 20:31
Rządzi w MDK pani Monika i ksiądz wszyscy wiemy:) wstyd ...sokół i panienki he
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+15 # RE: Ja, Lidia Stanek, oświadczamparaf 2014-12-04 21:56
Tak naprawde Pan Sokół to Pan ksiądz, lub po prostu: biznesmen w sutannie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
0 # RE: Ja, Lidia Stanek, oświadczamAs Pik 2014-12-01 13:59
Komentarz zablokowany

Poziom...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+7 # RE: Ja, Lidia Stanek, oświadczamAs Pik 2014-12-01 14:15
Oj tam, poziom, a oni poziom trzymali? Chyba podłogi.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+4 # Ja ,Lidia Stanek.....opocznianka 2014-12-01 09:31
To samo chciałam powiedzieć jak wyżej, niestety zablokowano, może czas najwyższy na odblokowanie prawdy dla tych wierzących i niewierzących
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+12 # RE: Ja, Lidia Stanek, oświadczamromek 2014-11-29 17:25
właśnie obok mdk-u runał murek dal sikających na stojąco, nazywany nie wiadomo dlaczego muralem. szczytowe osiagnięcie p.dyrektor i jej świty. to tak jakby osiedlowy sklepik nawzyać supermarketem. ale do sedna: runął już ostatni mur...czyżby to jakiś znak od sił wyższych, a może od duchownych???
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+17 # odnośnie plastyczki z wyższym wykształcemkultura 2014-11-29 12:36
Nie ma żadnej oferty zatrudnienia dodatkowej plastyczki z wyższym wykształceniem, sama nią jestem i żadnej propozycji pracy ów dekoratorka na takie stanowisko mi nie zaproponowała. To jakaś bzdura jakiś trik związany z wyborami, gdyż poszło w eter, że w MDK pracują ludzie niewykształceni nic więcej. Dom Kultury to żenująca palcówka, emerytów i obiboków. Pani Lidie wyrzucili bo artystą nie da się rządzić, artysta tworzy, daję pomysł, uwrażliwia, a nie trzyma się jakiś regułki typu to się opłaca, a to nie. I tak musi być każdy ma swoje miejsce i profesje
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-1 # RE: odnośnie plastyczki z wyższym wykształcemryba 2014-11-30 13:33
Proszę zobaczyć ogłoszenie na drzwiach wejściowych do MDK
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+27 # RE: Ja, Lidia Stanek, oświadczamromek 2014-11-29 01:26
Wreszcie ktoś odważył się powiedzieć głośno co sie mdku dzieje. A p. Dyr. Jak gdyby nigdy nic przychodzi do prac y na godz. 10-11, a wychodzi o 13-14. A moze powinna pracować na 1/2 etatu? I jeszcze ta swieta krówka Andrzejewska. Jej tez sie poprzewracalo a występ na wieczorze kolbergowskim to totalny badziew i szczyt chamstwa
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-1 # oczywisciejasne 2015-04-12 02:08
Dokładnie tyle pieniędzy i czasu wkłada co roku MDK w przygotowanie spektakli pokazów grupy teatralnej prowadzonej przez panią andrzejewską. Efekt to żenada i śmiech na sali, jak możnna przygotowywać pół roku przedstawienie, którego nie da się nazwać sztuką i wystawiać je przez 15 minut...? a pieniądze z miast idą, marnują się... również marnowaniem pieniędzy jest opłacanie andrzejewskiej. ..sorry ale trzeba mieć pojęcie i gust jeżeli chce się robić w teatrze, a tutaj go brak!!! :/
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+18 # pozytwnie zakręconakolowo 2014-11-28 21:46
Kto zna panią Lidię to wie, że jako sobą palą energią i pomysłami czego nowej plastyczne brakuje. Ale niestety MDK zatrudnia niewykwalifikow anych ludzi który nie umieją zaskarżać pasją gdyż sami jej nie mają. Młodzi ludzie już dawano zapomnieli o Domu Kultury gdzie ciężko coś zorganizować, gdyż pani Monika nie przeznacza dostatecznej puli pieniężnej na działania twórcze. Mam nadzieje, że w przyszłości Opoczyńskie centrum kultury przejdzie renowacje pod każdym względem, gdyż obecnie kolokwialnie we wszystkim jesteśmy daleko za murzynami
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+25 # lidia Stanekmana 2014-11-28 21:42
Droga Pani Lidio, 11lat temu zrobiła ze mną to samo obejmująca stanowisko dyrektora p,Białas. Moje osiągnięcia były również duże.Musi Pani wiedzieć, że MDK to zbiorowisko tzw. niewykształciuc hów, leniwców i pasibrzuchów. Ja wygrałam sprawę w Sądzie ,również po Białasowej odwołaniu, dostałam odszkodowanie i poszłam swoją drogą,zaś Białasowa praez 11 lat uczyła śpiewać, tylko nie wiem czy dzieci ,czy opoczyńskich prominentów,pon oć jak w Sądzie zeznawała miała 5 z muzyki.Proszę podążyć moją drogą i zrobić to samo.Zapraszam do poszerzenia działalności mojej o plastykę i MDK zniknie z mapy Opoczna.No może jeszcze zaprosimy do współpracy firmę odzieżową,i będzie prawie MDk
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+11 # znma te sprawęracja 2014-11-29 08:18
nic dodac. za kliki opoczyńskie ( nie z z nosa trzeba si brać), jak nie pójdziecie do sądu i -nic nie wskóracie. Widocznie niektórym w głowach się poprzewracało i myślą,ze nie ma na nich bata.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+15 # mdk666 2014-11-28 21:08
poczekajmy aż Kądziela zostanie burmistrzem to zrobi porządek z panią dyrektor i z mechanikiem fotografem z mdk
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+5 # alelimnpo 2014-12-18 19:17
oj pan fotograf jest mierny ale wierny. służy dobrze, nie pyskuje, więc zleconka idą i za byle kadry kasę się bierze
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+17 # Ogłoszenieryba 2014-11-28 20:19
Witam ja tez współczuje ale jeśli masz lepsze zdolności to w MDK wywieszone jest ogłoszenie na plastyka z wyższym wykształceniem a jeśli nie masz żadnych zdolności to możesz zgłosić się na akustyka (można być głuchym).
Ciekawe kto zechce pracować na umowę zlecenie i być pomiatany przez panią dyrektor.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-17 # RE: Ja, Lidia Stanek, oświadczamja 2014-11-28 19:28
Współczuję Pani Lidii, ale jeśli chodzi o pomnik to niestety nie udał się. Brzydki strasznie. Szpeci, a nie upieksza to nasze Opoczno ;-(
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
0 # RE: Ja, Lidia Stanek, oświadczamEOP 2014-12-03 13:49
Faktycznie, pomnik jest brzydki. Ławeczka też nie najpiękniejsza, razem tworzą duet koszmarków.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie

Reklama

Przeczytaj również: