Menu
RSS
Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDK

Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDK

  • Mateusz

13. kwietnia 2015 roku Monika Matusiewicz otrzymała decyzję o odwołaniu jej ze stanowiska dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Opocznie.

Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDK


Jak poinformował nas Burmistrz Opoczna, Rafał Kądziela, zarządzenie w tej sprawie podjęte zostało na skutek kontroli przeprowadzonej niedawno w Miejskim Domu Kultury.
Monika Matusiewicz ma pełnić swoje obowiązki do 3. maja 2015 roku. Do tego czasu zobligowana została do wykorzystania zaległego urlopu.

Dodaj komentarz

Komentarze są moderowane. Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu go przez moderatora.
Nie będą publikowane komentarze zawierające treści sprzeczne z obowiązującym prawem, treści naruszające prawa osób trzecich, stanowiące materiały informacyjne, reklamowe lub promocyjne oraz zawierające odnośniki do innych stron. Nie będą również akceptowane wypowiedzi zawierające wulgaryzmy, również w formie skrótu, bądź wykropkowane.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za opinie wyrażane przez czytelników w komentarzach.

Odśwież komentarze 

+10 # podwyzkakiloton 2015-04-25 10:34
A w Urzędzie Miejskim 7 wybranych osób dostało podwyżkę !!! bogata Gmina gratulacje
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+4 # MM ODWOLANA DO KRZYSZTOFATUTEJSZY 2015-04-23 19:43
Byc moze poziom bedzie bedzie wyzszy , bo na razzie spadl do poziomu betonu
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+5 # wreszcieOpocznianka 2015-04-23 18:28
Wreszcie ktoś się wziął za porządek w mieście. Dosyć przekrętów, dyskryminacji i myślenia tylko o własnych kieszeniach ! Dajcie nam władze które będą myśleć o społeczeństwie i będą chciały coś zrobić dla innych a nie myślały tylko o sobie
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+8 # zgodamikimaus 2015-04-24 15:23
Tak zgadzam się ale niech to robi ktoś kto ma pojęcie i pieniądze a nie w ten sposób własne kieszenie chce napchać, tu potrzebni mądrzy i prawi ludzie a nie pazera i obłuda, znaleźć takich w opocznie się nie uda bo chyba wszyscy sie powyprowadzali
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+11 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKGadóła. 2015-04-23 18:23
Kiedy stanowisko straci na ul.Targowej pani..jeśli można nazwac ją panią ??Klimkowa..ma tyle przykryw ,że szok !!!!!!!! a i przydał by sie ktoś inny na stanowisko naczelnika wydziału ochrony środowiska,bo ten facet to normalnie totalna porażka,nie ma kogoś młodego inteligentnego wykształconego ????? no i pan Pacan stoi w kolejce ,a po co ma czekać ??
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+7 # ObserwatorObserwator 2015-04-25 21:24
Pan Pacan pewnie czeka naabsolutorium ktore niebawem mu zostanie udzielone ale lepiej by było zeby mu nie udzielili rozgrzeszenia bo dobiero zrobił sie strasznie potulny jak wladza sie zmieniła ba za poprzedniej strasznie wysoko mierzył ale tylko za korzściami dla siebie i swojej zony a jak sie zmieni wladza w PGK to i p. Klimkowa bedzie lecieć tylko dokąd bo ona tylko umie krzyczeć a i z ortografia u niej nie wesoło
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-2 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKantidotum 2015-04-23 20:05
PRAWDA!!!!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+2 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKantidotum 2015-04-23 17:26
wystarczy pocztać ze zrozumieniem wywiad ze Starostą a dowiecie się ze trzeba zrobić miejsce dla byłych ,,,niekonieczni e kompetentnych.. . ale jednak
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+9 # czekamyFryderyk 2015-04-23 15:17
A kiedy zmiany kolejnych stanowisk? Kilka pozytywnych zmian kadrowych już widać - pochwała dla burmistrza za dobre wybory :) Stara kadra już się wyjarała zawodowo, pora zrobić miejsce dla pasjonatów i takich ludzi, którzy chcą coś robić, ale nie tylko czekać na wypłate
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-15 # Bardzo szkodaKrzysztof 2015-04-23 15:13
Jest to osoba z klasą. Bardzo szkoda, że taka decyzja zapadła.
Oby Dom Kultury utrzymał właściwy poziom.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+9 # RE: Bardzo szkodamikimaus 2015-04-24 15:19
Cytuję Krzysztof:
Jest to osoba z klasą. Bardzo szkoda, że taka decyzja zapadła.
Oby Dom Kultury utrzymał właściwy poziom.

Osobą z klasą nie bez klasy bo artyści mają rządzić w kulturze a nie figurantki intrygantki które własne prawo chcą tworzyć. Co to klasa a co to zwykłe celebrity show to różnica ubrać w chuch to każdego można kumacie, tu za figure ani zgrabne ciało się posadek nie powinno dostawać głowa i co w niej jest się liczy, to nie serial moda na sukces do cholery
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+11 # MM ODWOLANATUTEJSZY 2015-04-22 18:38
A jz uwazam ,ze wedlug posiadanuch informacji PANI M.M. nie powinna piastowac zadnego stanowiska w sferz budzetowj i samorzadowej
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+11 # jeszcze nie umieramymikimaus 2015-04-22 07:01
Jeszcze nie umieramy, jeszcze w zielone gramy, teraz świat otworem oczywiście polityki, to wszystko u stup PANI MONIKI. Pokaż na co cie stać idź do sektora prywatnego zakładaj działalność byle nie posadkę państwową jak się wykażesz to za 10 lat będziesz miała ogromny business, wtedy wracaj i rządź jak będzie ci się jeszcze chciało. CHOĆ NIE SĄDZE ŻE SAMI NAUCZYCIELE W STRUKTURACH OPOCZYŃSKICH WŁADZ SĄ WSKAZANI, BO UCZYĆ MOGĄ SWOJE DZIECI A NIE LUDZI JAK ICH UTRZYMYWAĆ TO DLA CIEBIE JEST POCHWAŁA PĘDŹ DO NOWYCH WYZWAŃ
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+5 # to były słowa krytyki a nie pochwałamikimaus 2015-04-24 14:27
odnośnie nie mojej wypowiedzi o ironio nikt już cię nie rozumie a to przecież śmiech na sali ha ha ha
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-2 # RE: jeszcze nie umieramyAs Pik 2015-04-22 10:44
Ciebie to chyba ktoś w dzieciństwie wypuścił z rąk i na głowę upadłeś? Myślisz że osoba która przez ileś tam lat siedziała na urzędniczym stołku, sprawdzi się we własnym biznesie. Szczerze mówiąc to znam kilka takich przypadków, ale to była inna liga ludzi oraz zupełnie inne umiejętności. Sorry ale praca w kulturze daje tylko jako takie wyobrażenie o rynku usług kulturalnych. Co najwyżej taka osoba może prowadzić jakiś impresariat i nic innego. Na konferansjerkę to Pani MM się średnio nadaje, dała kilkakrotnie pokaz swoich nie mikrych umiejętności w tym zakresie.
Do biznesu to trzeba mieć albo wrodzony talent, albo ciężko pracować a u Pani MM trudno mówić o talencie w tym względzie a jeszcze trudniej mówić o zdolności do ciężkiej pracy. Chociaż co ja tam wiem. Pewnie zaczepią ją jak Siwego na jakiejś ciepłej synekurze, dzięki której dociągnie do emerytury.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+5 # odpmikimaus 2015-04-24 14:36
ja to samo sądze podpuścić chciałem :) o i tyle do zrozumienia
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
0 # RE: odpAs Pik 2015-04-27 14:21
Szacun mistrzu trollowania!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
0 # MMOPOCZNIANKA 2015-04-21 21:19
Komentarz zablokowany
Obrażanie wszystkich wokół tylko dlatego, że mają odmienne od Pani zdanie, jest trochę nie na miejscu.
Nie wspomnę o krzyku (pisanie z Capslock'iem uważane jest wg netykiety za krzyk).
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+10 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKpk 2015-04-21 01:05
w sumie bardzo dobrze była zła dyrektorka
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-6 # śmieszneKK 2015-04-20 13:49
nie rozśmieszajcie mnie panem dyrem z Drzewicy. Każdy wie, że RCK to zasługa burmistrza JR i jego działań. KK jest figurantem i wiadomo, że w przyszłości musi ktoś kreatywny stanąć na czele RCK, bo inaczej padnie jak MDK w EOP. Niech władze mają więcej odwagi w stawianiu na młodość, ale jednocześnie chęć pracy, nie lanserki!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+2 # M.M ODWOLANARYBEK 2015-04-20 10:03
A KIEDY POZEGNANIE ,BO CHCIALABYM ZAMOWIC ODPOWIEDNIA WIAZANKE
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+3 # zegnajnino 2015-04-19 23:02
nosil wilk razy kilka poniesli i wilka
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+10 # do kkkkRyba 2015-04-16 21:51
szkoda ze podczas konkursu na dyrektora mdk nie wybrano pana KOWALSKIEGO Z DRZEWICY tylko PANIA M.M Teraz mozna porownac roznice jaka dzieli obie miejscowosci w zakresie KULTURY i co przez ten czas zrobiono MOGLO TO BYC W OPOCZNIE
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+6 # RE: do kkkkkkkk 2015-04-17 15:13
Znam Pana Krzysztofa, świetny człowiek i właściwa osoba na właściwym stanowisku. Szkoda tylko że nie u Nas a w Drzewicy. Cóż, Szkoda.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+4 # RE: do kkkksghthrhr 2015-04-17 11:38
miałem okazję porozmawiać z panem Kowalskim bardzo miły człowiek, szkoda że tu u nas nie jest dyrektorem zna się na rzeczy i przede wszystkim u niego pracują ludzie po wyższym wykształceniu
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+11 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKklub złamanych serc 2015-04-16 17:51
Odwołana M., zwolniony z Urzędu Adam K. I jego prawa ręka p. Sylwia to chyba zakładają jakieś kółko bo non stop naradzaja się: jak nie w MDK to po karczmach.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+2 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKAs Pik 2015-04-17 10:19
Ja w tym węszę spisek ale może się mylę i to tylko kółko wsparcia i pomocy psychicznej, bo trudno jest stanąć przed perspektywą po iluś tam latach pracy na urzędniczym stołku "Panie Burmistrzu, JAK ŻYĆ?!". Jeżeli człowiek za wiele w życiu nie potrafi poza przekładaniem papierów a przyzwyczaił się do bezpiecznego i wygodnego życia to ma problem. Thug Life!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-27 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKmaja 2015-04-16 13:25
Moniko! Jesteśmy z Tobą, popieramy wszystkie działania jakie zrobiłaś w MDKu, . Przegrałaś bitwę ale wygrasz wojnę.Trzymamy kciuki i życzymy wszystkiego dobrego.
Powodzenia!!!!!!!!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+8 # pytanie?vika 2015-04-17 00:18
Czyli konkretnie jakie działania Pani popiera?? Co P M zrobiła dobrego dla MDK?? Bo powiedzenie "wszystkie" to tak jakby powiedzieć "żadne"..
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-16 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKwładza 2015-04-16 10:20
pani moniko niech sie pani nie przejmuje. proponuję odwołać sie do sądu pracy ,na 100 % pani wygrywa pożyjemy zobaczymy jak nowa władza na wyrok a ci którzy tak kłapią powinni panią przeprosić . dajcie spokój ludzie - zrobili z nas wszystkich sędziów . tak to jest kto przy władzy ten rządzi i dobiera sobie współpracownikó w
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+9 # I TU SIĘ MYLISZmikimaus 2015-04-24 14:53
Cytuję władza:
pani moniko niech sie pani nie przejmuje. proponuję odwołać sie do sądu pracy ,na 100 % pani wygrywa pożyjemy zobaczymy jak nowa władza na wyrok a ci którzy tak kłapią powinni panią przeprosić . dajcie spokój ludzie - zrobili z nas wszystkich sędziów . tak to jest kto przy władzy ten rządzi i dobiera sobie współpracowników

SĄD TO SĄD I W TAKIM PRZYPADKU MM PRZEGRA TAKIE JEST PRAWO A JAK NIE TO POMOŻEMY ŻEBY PRZEGRAŁA W SĄDZIE NIE ŁAMIE SIE PRAWA A MM ŁAMIE PRAWO
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-6 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKAnia 2015-04-15 22:02
wielkie poruszenie i wiele niepotrzebnie napisanych słów w sumie to nikt nie wie jak to było w rzeczywistości każdy człowiek ma swoich zwolenników i wrogów a wpieranie że pani Monika była tak bardzo złą osobą jest kompletnie nie na miejscu władze podjęły decyzje i to juz nie mam rozliczać czy to dobra czy zła decyzja wiem jedno że będzie brakowało w MDKu zapału pani dyrektor a następca zrobi swoje i ciekawa jestem jak dalej potoczą się losy tak ważnego miejsca w Opocznie... jestem pewna że i tu pojawią sie nie lepsze i nie gorsze opinie na temat nowego dyrektora...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-22 # MMBella 2015-04-15 20:56
Odezwały się zawistne zazdrosne bez poczucia wartości osobniki(w większości kobiety).Przema wia przez was po prostu zawiść.Monika Matusiewicz:kom petentna,operat ywna,elokwentna ,reprezentatywn a.Wystarczająca ilość cech które zwłaszcza zawistnym i pasywnym opoczniankom niestety nie przypadły do gustu Sądzę że p. Miękus nie będzie lepszym dyrektorem,tak samo jak P.Kądziela nie jest i nie będzie lepszym burmistrzem niż p.Wieruszewski. Pożyjecie,zobac zycie.....
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-11 # MrJohn 2015-04-15 18:23
No to ruszyła lokalna ruletka polityczno - kadrowa w naszym małym grajdołku. Przyznaję ,że w DK bywałem rzadko . Nie wiem jak było w środku ale przejeżdżając każdego niemal dnia obok widziałem non stop jakieś afisze reklamujące kolejne wydarzenia.
Miałem nieodparte wrażenie ,że Pani Monika to właściwy człowiek we właściwym miejscu. Coś mi się wydaje,że ot pokłóciły się dwie kobitki i zrobił się ambaras. Nie od dziś wiadomo ,że gdzie diabeł nie może tam kobietę pośle...... a ,że dla Rafała to doskonała okazja do obstawienia stołka swoim człowiekiem to inna sprawa. Co do tego chyba nie ma nikt wątpliwości?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+21 # Żegnajtubylec 2015-04-15 17:31
Moniu+++++++++ Nie będzie nam Ciebie brakowało:-)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+11 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKlos 2015-04-15 13:32
Wiecie kim będzie następny Dyr MDK - Oczywiście ze P. Miękus bo jest mocno powiązany z Darkiem.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+16 # oczywistevika 2015-04-15 12:21
Tak bronicie P. MM a to przecież komisja wykazała, że coś nie tak jest w MDK z d....py się to nie wzięło.. To jeden wielki przekręt był, ale we wcześniejszej "ekipie" każdy każdego krył bo miał w tym swój interes. A P. Kądziela właśnie zaczął robić coś dla miasta zaczynając od porządku w MDK - zresztą sam tam wcześniej pracował i wie dobrze co się tam wyprawiało, a po komisji ma na to dowody po prostu.. Brak imprez takich jak były za kadencji P. Białas, obcinanie pracownikom etatów i usunięcie niektórych zajęć dla dzieci, sprzedanie kina i wiele innych to jest "dorobek" P. M.. A co do P.L. to jest to osoba specyficzna, która ma swoje zdanie oraz nie ulega wpływom. I została za to zwolniona, ze nie poddała się niewoli P.M. I nie lizała jej d.... jak tego od wszystkich wymaga Księżna.. A o tym że była dobrym pracownikiem świadczy ilość imprez, które miała, a przede wszystkim ilość zajęć dla dzieci i młodzieży oraz zaufanie rodziców pociech - bo nie sądzę, że jakby się działo coś złego to rodzice by puszczali dzieci na zajęcia. Mam nadzieję, że teraz zostanie dyrektorem ktoś kto ma kompetencje i wykształcenie do prowadzenia DOMU KULTURY, komuś komu będzie zależało na rozwijaniu kultury w Opocznie, a nie tylko będzie patrzył na własny zysk.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+1 # RE: oczywistehmm 2015-04-15 17:41
A widziala Pani wyniki tej komisji? Jeśli nie, to może niewarto wypowiadac sie na temat, o kktórym nie ma pani pojecia.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+4 # RE: oczywistewt 2015-04-15 22:40
A ty masz pojęcie? Widzialas?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+6 # logikavika 2015-04-15 21:56
Nie widziałam to prawda, ale skoro P MM jest odwołana ze stanowiska dyrektora, a jest tu wyraźnie napisane, że to w skutek kontroli w MDK (i tu tez mój błąd bo chodziło mi o kontrolę a nie komisje, ale nie mogłam już tego poprawić) to znaczy, że raczej wykazano jakieś nieprawidłowośc i.. TAK NA LOGIKE..PRAWDA? ? za "nic" nie zwalnia się z tak ważnej funkcji...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+10 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKJagna 2015-04-15 12:03
A komentują jak zwykle jedne i te same osoby, powinniście założyć stowarzyszenie "Jak uprzykrzyć innym życie", i jeszcze o środki unijne możecie aplikować na swoją działalność!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+15 # PrawdaRyba 2015-04-15 09:46
Dobrze że ludzie nie znają całej prawdy wtedy było by zabawnie hehe
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+12 # RE: PrawdaAs Pik 2015-04-15 10:10
Część wie ale większość nie ma pojęcia co się w MDK wyprawiało, a w zasadzie co wyprawiała Pani MM. Zresztą mamy takie społeczeństwo, że bardziej obchodzi ich jakiś Celabrity Splash niż sprawy istotne dla funkcjonowania lokalnej społeczności.
P.S. Zabawnie by było oj bardzo, ale MM nie byłoby do śmiechu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+5 # DO ANITUTEJSZY 2015-04-15 09:37
BZDETY PANI PISZE I WPROWADZA OPINIE PUBLICZNA W BLAD PATIO I KORYTARZ BYLY ZROBIONE ZA KADENCJI PANI BIALAS KINO ODDANE W PRYWATNE RECE ZA KADENCJI PANI M.M CHOCIAZ PANI BIALAS MIALA INNE PLANYI BYC MOZE GDYBY ZOSTALA TO KINO CYFROWE W MDK BY ISTNIALO ,ZA CO PANI M. M. PIEKNIE PODZIEKOWALA PANI DYREKTOR IRENIE BIALAS
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-11 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKAnia 2015-04-15 08:09
Bardzo łatwo kogoś ocenić a ciężej postawić się na jego miejscu... a czy WY którzy tak popieracie to zwolnienie pani Moniki zrobilibyście więcej dla MDKu tak ? co konkretnego? Pani Monika zrobiła dużo. Pamiętacie jak wyglądał MDK wcześniej, i nie mowie tylko o tym co na zewnątrz ale jak wygląda chociażby korytarz główny, patio .. ktoś pamięta jak to wyglądało wcześniej? bo ja tak... i co widać efekty? a żeby kino funkcjonowało to trzeba chodzić na seanse a kiedy na sali jest z 10 osób to jak ma kino przynosić dochody i sie rozwijać. Gdyby Opocznianie nie byli tacy zawistni to i na władze reagowaliby inaczej. Ludzie opanujcie sie nie oceniajcie tych którym czasem powinie się noga a wspierajcie tych którzy robią dużo dla miasta i dla nas.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+9 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKremontowiec 2015-04-15 09:41
Remont mdk to nie zasługa p. Moniki, tylko p. Ireny Białas, która była dyrektorem jak przygotowywano i prowadzono remont budynku. To ona pilnowała wszystkiego. Pani Monika przyszła już na gotowe.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-1 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKm 2015-04-15 11:18
Cytuję remontowiec:
Remont mdk to nie zasługa p. Moniki, tylko p. Ireny Białas, która była dyrektorem jak przygotowywano i prowadzono remont budynku. To ona pilnowała wszystkiego. Pani Monika przyszła już na gotowe.

A akurat remont elewacji MDKu to był błąd- kiedyś była tam oryginalna mozaika a teraz mamy jakąś sraczkowatą bryłę, jak tysiące innych brył. Ktokolwiek to wymyślił, wymyślił źle.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+11 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKAs Pik 2015-04-15 09:23
Koleżanko proszę spojrzeć na fakt, że Pani MM, nie zrobiła tego wszystkiego. Remont elewacji i patio, przeprowadzono jeszcze za czasów dyrektor Białas, MM zrobiła tylko przecięcie wstęgi. Bo jak została dyrektorką to już wszystko było gotowe. Uppss zapomniałbym, zrobiła sobie ten cebulowy gabinet to była jej jedyna inwestycja w infrastrukturę MDK. A środki na zakup sprzętu nagłaśniającego i inne naprawdę potrzebne rzeczy szły na zupełne pierdoły.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+4 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKLOLO 2015-04-15 07:33
Czego sie spinacie były burmistrz dostał prace w krus-Tomaszów Maz. to i załatwi pani Monice.A ty szumbur skąd wiesz,że zwolniła słabego pracownika ????znasz panią Lidie???słaba to ona była......i oczywiście pan burmistrz dobrze zrobił........
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-11 # MDKRoxi 2015-04-14 22:09
A ja mam nadzieję, że p. Matusiewicz zostanie w MDK. Życzę powodzenia w batalii
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+8 # DO WOOLFEGOTUTEJSZY 2015-04-14 22:01
BAGNO ZROBILA I W TYM JEST NIEPOKONANA
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-15 # mdkszumbur 2015-04-14 19:51
Myslę, że nagonka na dyrektorkę była zaplanowana. To kolejna ofiara zwolnień prowadzonych przez nowe władze. Nie rozumiem, jak można było zszargać opinię tej kobiety (jeszcze bez wyroku sądu pracy) za to ze zwolniła pracownika. Jestem szefem średniej firmy i jak pracownik jest słaby to go zawalniam. Czasy PRL dawno za nami, czy się stoi czy się leży już nie wystarczy zeby się utrzymać w robocie. Tak za nic się dyscyplinarki nie dostaje!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+3 # RE: mdkmuzyk 2015-04-14 22:36
Cytuję szumbur:
Myslę, że nagonka na dyrektorkę była zaplanowana. To kolejna ofiara zwolnień prowadzonych przez nowe władze. Nie rozumiem, jak można było zszargać opinię tej kobiety (jeszcze bez wyroku sądu pracy) za to ze zwolniła pracownika. Jestem szefem średniej firmy i jak pracownik jest słaby to go zawalniam. Czasy PRL dawno za nami, czy się stoi czy się leży już nie wystarczy zeby się utrzymać w robocie. Tak za nic się dyscyplinarki nie dostaje!
Jeden z jej pracowników i to na umowę śmieciową został "Judaszem" To nie audyt powołanego audytora a audyt jej pracownika który donosiła/a gdzie trzeba....
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+12 # RE: mdkwt 2015-04-14 21:14
Opinie to ona sobie już dawno zszargala. ..
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+9 # RE: mdkkkkk 2015-04-14 20:27
pitu pitu...
Nie zwolniła bo nic nie robiła, a wręcz przeciwnie. Bo odważyła się powiedzieć jak Jej zdaniem wygląda sytuacja w MDK. I dostała za to dyscyplinarkę. Myślisz, zważywszy na treść tego nieszczęsnego wywiadu, że sąd przyzna rację Pani Monice? Szczerze wątpię. A skoro, cytując "czy się stoi czy się leży..." to Pani Monice też nie musi się należeć i zostaje zwolniona za całokształt. Słusznie, zresztą.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+7 # Nowi ludzie KądzieliEldo 2015-04-14 19:33
Nie byłem zwolenniczką pani Moniki ani też jej przeciwnikiem ale taka jest prawda, że pan Kądziela został burmistrzem i musiał obsadzić stanowiska swoimi ludźmi. Pan Ziębicki został naczelnikiem oświaty, pani Derwęda-Jankows ka dyrektorem basenu a następną osobą która zasiądzie jako dyrektor MDK ciekawe kto będzie. Może wróćmy do pana Kądzieli i podsumujmy jego półroczną pracę jako burmistrza bo przecież to już pół roku minęło odkąd go wybrali. I co zrobił??? Nic...Wielkie nic.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+1 # nowaKatarzyna 2015-04-19 22:34
Zostawmy oczernianie Pani Moniki. Nie wypowiadajmy się jeśli nie znamy całej prawdy. Zastanówmy się wnikliwie nad postępowaniem burmistrza, mnie się ono nie podoba i daje mi dużo do myślenia ( przeprowadza czystki i wsadza swoich o wątpliwych kwalifikacjach)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-1 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKrecenzent 2015-04-14 18:34
Do kużmy
A TW Sosna w Radzie Miejskiej ci nie przeszkadza?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-1 # Brawowollfy 2015-04-14 18:08
Wszyscy się cieszą, że ją odwołali, tylko ludzie otwórzcie oczy i przejrzyjcie , ile ta kobieta zrobiła dla MDK w Opocznie.
Ludzie nic nie potraficie docenić w tym małym miasteczku, zawiść ,zawiść i jeszcze raz zawiść , tak zwana cebula wam uszami wychodzi.
Ciekawe co zrobi nowa osoba na stanowisku dyrektora .
Życzę powodzenia nowemu dyrektorowi/dyrektorce.
A ludzie pracujący w MDK narzekali i będą narzekać kto by nie przyszedł wszędzie tak jest.
Tyle w temacie, ludzie opamiętajcie się i przestańcie głupoty wypisywać.

Pozdrawiam mieszkaniec Opoczna.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
0 # odpowiedzKlaudia 2015-05-05 12:27
Zgodzę się, zrobiła trochę, bo to widać. Aczkolwiek czy zastanawiales sie kiedys jakim sposobem to uczynila?
....
No wlasnie!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+19 # RE: Brawokkkk 2015-04-14 18:51
Polecam przejechać się do Drzewicy i rzucić okiem jak wygląda sytuacja z ichejszym RCK. I wtedy sobie pogadamy kto ile zrobił dla kultury, bo skoro takie czterotysięczne miasteczko mogło wydoić 12 mln z UE na taką inwestycję to czemu Opoczno nie mogło? Wyposażenie gabinetu za 30 tysięcy? Zwalnianie pracowników bo mówią jak jest? To jest dobry dyrektor?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+2 # Brawowollfy 2015-04-14 20:11
I co jest RCK, na które wydoili 12 mln z UE a teraz trzeba oddawać kasę i seanse w kinie ucinać, bo ktoś się nie doliczył i kino za dużo $ przynosi. Gratulacje dla tej osoby. RCK w Drzewicy postawili od nowa a MDK w 1979r. co Ty porównujesz człowieku.
Poza tym, przypomni sobie w jakim stanie był dom kultury przed Panią Moniką i ile się zmieniło.
"Zwalnianie pracowników bo mówią jak jest" pff.......konkr etny argument, uśmiałem się.
A jak jest ???? Powiedz gdzie ludzie nie narzekają ???
Gdzie nie trzeba pracować??? Myślisz ,że nowy dyrektor coś zmieni, postawi Ci nowe Kino w Opocznie.
Człowieku otwórz oczy !! Ile razy byłeś na spektaklu, czy koncercie ,czy w naszym "kinie" jak już coś było. ( a to samo się robi w Drzewicy).
Prawda jest taka ,że ludzi nie stać w Opocznie na coś takiego i tyle, więc nie zwalaj teraz wszystkiego na jedną osobę.
Gdyby zakłady pracy (Ceramika Paradyż) nie kupowały pracownikom biletów na "kabarety" to nikogo by tam nie było.


A od promocji miasta i nowych inwestycji to Pani Monika chyba nie jest.

Marketingu nie ma i nie będzie jeżeli się coś nie zmieni.
Co Ci marketingowcy tam robią , czy wgl. istnieją.
Ciepłe posadki mają i tyle. Ja się pytam rozlicza ich ktoś z tego co robią dla miasta, bo chyba nic nie robią........

Pozdro dla wszystkich hejterów.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+1 # RE: BrawoAs Pik 2015-04-15 10:43
Wiesz dlaczego mało kto chodzi do kina w Opocznie, bo filmy które można u nas wyświetlać to jakieś polskie "superprodukcje " które można wyświetlić na projektorze analogowym, a spektakle to zwykle jakieś popłuczyny, kabarety są tak oklepane, że można się porzygać oglądając któryś raz z kolei facjatę Górskiego, Wójcików itp. A Drzewica strzeliła w sobie w stopę sama. Wiedzieli o tym, że projekt nie może przynosić dochodu, ale kasa Misiu, kasa, chciwość śmiercią frajerów.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+9 # RE: Brawohmm 2015-04-14 21:46
Co się w MDK zmieniło? Jeśli chodzi o budynek, to jedynie na zewnątrz piękna skorupka, lecz wewnątrz pozostało próchno. Sala widowiskowa woła o pomstę do nieba, brak kina cyfrowego, klepki w salach odchodzą, że tańczyć się nie da, sprzęt nagłośnieniowy pamięta otwarcie. Wymieniać dalej?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-22 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKgość 2015-04-14 17:37
jestem w szoku, usuwa się młode i kreatywne osoby.. coraz gorzej się dzieje w tym Opocznie..
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+4 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKAs Pik 2015-04-15 10:01
Byłeś, jesteś i będziesz w szoku, bo inaczej nie można wytłumaczyć tego że oceniasz Panią MM jako kreatywną. Are you troll or just stupid?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-2 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKgość 2015-04-15 21:31
Cytuję As Pik:
Byłeś, jesteś i będziesz w szoku, bo inaczej nie można wytłumaczyć tego że oceniasz Panią MM jako kreatywną. Are you troll or just stupid?


każdy ma prawo do własnej opinii i wypowiedzenia własnego zdania, to że Ty uważasz, że nie jest kreatywną osobą, nie znaczy, że każdy tak uważa.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+3 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKgargamel 2015-04-14 17:12
brawo,a teraz zostawić wszystkich którzy mają magistra wtedy zrównamy się z innymi placówkami z innych miast wszyscy instruktorzy powinni być wykształceni po wyższych studiach
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+3 # REFLEKSJAKUŹMA 2015-04-14 16:50
Czytając komentarze można się domyśleć, że są z pewnością od przyjaciół "pracowników" - ale jaka jest prawda - być może zamieniamy kulturę z dominacją PSL na kulturę z dominacją SLD - czy były funkcjonariusz ZOMO ze stanu wojennego jest kandydatem obecnego , tak podobno patriotycznego Burmistrza? Czas pokaże
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
0 # kosnokosno 2015-04-14 16:49
Komentarz zablokowany - dubel

To, że komentarz się nie ukazał od razu, może świadczyć o tym, że admin też potrzebuje zjeść obiad i odpocząć od pracy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-1 # Dyrektor MDKFeliks 2015-04-14 16:31
Jakieś propozycje osoby, która może przejąć tę funkcję ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+7 # nareszcieMagda 2015-04-14 15:27
nareszcie ufff co za ulga , atmosfera sie odswiezy...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+4 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKtomek 2015-04-14 15:10
Eeeee pewnie poseł zbierze ją do biura bo głośno mówiła że Robert ją obroni
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+4 # KostkaRyba 2015-04-14 14:47
W najgorszym wypadku będzie układać kostkebrukową
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+11 # !an 2015-04-14 14:47
Przydupasy siwego ze stołków spadają a na stołki wchodzą przydupasy drygenta. Wszystko po znajomosci jak zawsze w Opocznie niestety:(
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+11 # ZmianyAs Pik 2015-04-14 15:19
A ty co prorok, nikt nie został jeszcze wsadzony na ten stołek. A nowy dyrektor będzie miał sporo pracy w tym temacie, bo zastój w zakresie krzewienia kultury w tzw MDK, są jak legendarne obstrukcje Paździocha ;-)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+12 # GosposiaRiki 2015-04-14 14:41
Teraz pewnie będzie gosposią w jednej z opoczyńskich parafii albo kontrolerką biletów w MPK
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+14 # RE: Monika Matusiewicz odwołana ze stanowiska dyrektora MDKLO 2015-04-14 14:37
widze ze zostają robione wkońcu porządki w Opocznie.
Brawo Rafał bardzo trafna decyzja
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+2 # ZasłużoneRyba 2015-04-14 14:35
Bardzo się cieszymy całą rodziną
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-15 # RE: ZasłużoneKarol 2015-04-14 17:11
Podłość ludzka nie zna granic! I nie mam tu na myśli dyrektorki, tylko wszystkich tych, którzy tak jatrza i szukaja tylko taniej sensacji. Życzę wszystkim tego, żeby choć w części zaznali takiej zawiści, jaką ja obdarzacie. I dalej myślcie o sobie jak najlepiej!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+1 # Sprawiedliwosc? ?Monika 2015-04-14 14:33
W końcu uklady zostały przerwane! Teraz tylko trzeba czekać na wyrok sądu.Mam nadzieje ze Pani Monika przeprosi i zaolaci odszkodowanie za dyscyplinarke na zwolnieniu lekarskim swojego najlepszego pracownika!!!! Pani L gorąco pozdrawiam Monika
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+14 # !Klaudia 2015-04-14 14:15
WRESZCIE!!!!!
Bardzo dobra decyzja Pana Kądzieli!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-5 # Po kądzieliJacek 2015-04-14 17:55
Myślę że nie P. Kądzieli - wiem bo mi mółwił
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
+19 # ZmianyAs Pik 2015-04-14 14:01
Zmiany, Zmiany, Zmiany. Coś się zaczyna dziać. Przydupasy Siwego zaczynają być odrywani od stołków. Ale Pani MM jak mało kto zasłużyła na taki koniec.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-6 # I niby czym sobie na to zasłużyła?jagoda 2015-04-14 17:05
Komentarz zablokowany
Takie wstawki podpadają już pod KK.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie
-7 # !Klaudia 2015-04-14 14:16
Komentarz zablokowany

Takie komentarze podpadają już pod kodeks karny. Trochę za mocno.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytuj | Zgłoś nadużycie

Reklama

Przeczytaj również: